پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : شنبه 10 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

همگی با سایت های کوتاه کننده آدرس آشنایی دارید.

سایت هایی که به تازگی مطرح شده اند. سایت هایی که وجودشان را مدیون سرویس های میکرو بلاگی مثل توییتر هستند. از آنجایی که در سایت های میکروبلاگ تنها مجبور به ارسال تعداد محدودی کلمه هستیم پس هر نوع لینکی را قادر نیستیم ارسال نماییم و در آن زمان بود که این ایده مطرح شد!”چه خوب میشد اگر این لینک کوتاه بود!”

و این شد که سایتهای زیادی در این زمینه فعالیت خودشان را آغاز کردند. سایت هایی مشابه www.1link.in www.bit.ly ,www.j.mp  www.goo.gl ,www.tinyurl.com , www.tinylink.ir و غیره.

تعداد این سایتها کم نیستند که در ایران نیز توسط خیلی از علاقه مندان به وب معرفی شدند. برای آشنایی بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

متاسفانه با دید و تفکر غلط کمیته فیلترینگ ایران بسیاری از این سایت ها مسدود شده اند!

در اینجا قصد داریم یک سایت جدید دیگر را در این زمینه به شما معرفی کنیم...

 


|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: کوتاه , کننده , آدرس , اینترنت , اینترنتی , short , url , shorten ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

مجموعه ای بی نظیر شامل تم/والپیپر/تصاویر وکتور/آیکون/فونت به مناسبت روز عشق (والنتاین / سپندارمذگان)

به نام خدای عشق آفرین، به نام عاشقِ عشق آفرین

قرن ها قبل کشیش والنتینوس عشاق را به هم می رساند و با مرگش روز والنتاین را به نامش مزین کردند. مطالبی که در ادامه می آیند در واقع تنها و تنها به بهانه والنتاین آورده شده اند، چرا که من ایرانی هستم و ترجیح می دهم روز پنجم اسفندماه (نه بیست و نهم بهمن) “سپندارمذگان” را پاس بدارم، فرهنگ های مختلف برای گرامیداشت عشق روزهایی را به نامهایی متفاوت نام گذاری کرده اند، چینیان “شب هفت ها”، ژاپنی ها “تاناباتا” و یا کره ای ها “روز پیرو”. اینجا نامها مهم نیستند، تنها کافیست عشق را به رسمیت بشناسیم و عشق بورزیم.

مطالب ذیل مجموعه ای متنوع هستند که از سایت های HowToGeek, MakeUseOf و Garcya گردآوری شده اند.

برای سنگین نشدن بیش از حد صفحه تا جای ممکن از تصاویر کوچک شده استفاده می کنم، برای استفاده از تصاویر در اندازه واقعی در دو مرحله بر روی آن ها کلیک کنید...

 


|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , معرفی سایت , گرافیک , ,
برچسب‌ها: آيكون هاي والنتاين , تصاوير وكتور والنتاين , تم هاي والنتاين , سپندارمذگان , فونت هاي والنتاين , كارت تبريك والنتاين , والنتاين , والپيپرهاي والنتاين ,
تاریخ : پنج شنبه 14 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

gravatar

دوستان حتما تا حالا براتون پیش اومده که در جایی نظر داده باشین و در مقابل نظرات بعضی از افراد تصویرشون رو هم مشاهده کرده باشین. اما مقابل نظر شما تصاویری مانند تصاویر زیر رو نشون داده باشه :

 

no-avatar

و حتما شما هم با تعجب فکر کردین که آیا این افراد در این وب سایت عضوند ؟ جواب منفی است !

همه این افراد در یک وب سایتی به نام گراواتار عضو هستند. گراواتار مخفف کلمه ( Globally Recognized Avatar ) به معنی آواتار شناخته شده جهانی هست. اما معنی خود کلمه آواتار چیست ؟ تعریف ویکی پدیا از آواتار اینگونه است :

" آواتار به تصاویری گفته میشود که کاربران در اینترنت و به خصوص در تالار گفتگو به عنوان نماد کاربری خود استفاده می‌کنند. فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای آن معادل فارسی چهرک را به تصویب رسانده است."

اما حالا باید چکارکنیم ؟ فقط کافیست به رایگان در این وب سایت عضو شوید و برای خود آواتار داشته باشید !

مراحل رو من برای شما دوستان توضیح خواهم داد و شما با صرف وقت کمتر از 10 دقیقه میتوانید این فرآیند را تکمیل و از مزایای آن استفاده نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , آموزش , معرفی سایت , ,
تاریخ : پنج شنبه 14 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 


|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: حساب , کنید , چندمین , آدم , پولدار , دنیا , هستید , ,
تاریخ : 11 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

سيستم آنلاين بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي نوكيا در ايران راه‌اندازي شد که به کاربرانایرانی امكان مي‌دهد به صورت آنلاين اصالت ضمانت گوشي‌هاي خود را بررسي كنند.


فناوران- كاربران به منظور استفاده از سرويس سیستم آنلاین بررسی ضمانت‌نامه گوشی‌های نوکیا لازم است به آدرس اینترنتی که این شرکت در نظر گرفته مراجعه كنند و با وارد كردن شماره سريال گوشي خود در قسمت مربوطه از جزييات ضمانت نامه آن آگاهي يابند.

نوكيا با معرفي اين سيستم آنلاين، بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي خود را به شيوه‌اي ديگر نيز امكان‌پذير کرده است... 


|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , موبایل , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سيستم , آنلاين , بررسي , ضمانت‌نامه , گوشي‌هاي , نوكيا , در , ايران , راه‌اندازي , شد ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

مرکز توسعه و مدیریت اینترنت کشور 10 شرکت اینترنتی - ISP - برتر ماه را از لحاظ متوسط سرعت و کیفیت دریافت و ارسال اینترنت به کاربران را معرفی کرد...


|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سرعت , واقعی , اینترنت , محاسبه , نحوه , ایران , ایرانی , متما , نرم افزار ایرانی , سنجش سرعت , تست سرعت , برتر , ISP , کیفیت , دریافت , اطلاعات ,
تاریخ : 6 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

يكي از كارهايي كه اكثر ما در مواقع خاصي از سال يا در برهه خاصي از زندگي به انجام آن اقدام مي‌كنيم، رهن/اجاره يا خريد/فروش مسكن و زمين و مانند آن است. با وجود آنكه در شرايط كشور ما فعلاً هيچ چيز نمي‌تواند جايگزين مراجعه حضوري به مشاورين و بنگاه‌هاي مسكن و املاك گردد، اما دسترسي به پايگاه‌هاي اطلاعاتي مسكن و املاك مي‌تواند تا حدي سطوح قيمت‌ها/اجاره‌ها در مناطق مختلف را برايمان روشن سازد؛ شايد حتي بتوان گزينه‌ي مناسبي را با جستجو در همين پايگاه‌ها به دست آورد.

من جستجوي گسترده‌اي در اين زمينه انجام دادم كه حاصل آن، معرفي ۱۰ پايگاه اطلاعاتي يا موتور جستجوي مسكن و املاك در سطح كشور (و بخصوص شهر تهران) مي‌باشد. اين سايت‌ها را از ميان تقريباً ۳۰ سايتي كه در اين زمينه پيدا كردم برگزيده‌ام  و معيار اين گزينش هم موارد زير بوده است: ۱) حجم بانك اطلاعاتي مربوطه، ۲) تاريخ‌دار بودن آگهي‌ها، ۳) ارائه شماره تلفن مالك، ۴) رايگان بودن استفاده، و ۵) ساختار مناسب سايت.

اين ۱۰ سايت برتر براي جستجوي اطلاعات املاك و مسكن در ايران و تهران به ترتيب اهميت عبارتند از:

 

 


|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: اشخاص , املاک , ایران , تبلیغات , تهران , جستجو , شناسایی , فارسی ,
تاریخ : 27 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

افرادي كه تمايل به ايجاد سايت يا وبلاگ شخصي دارند مي‌توانند قبل از اقدام به خريد ميزبان (host) و دامين، براي شروع كار و بهبود توانايي‌هاي خود به ميزبان‌هاي رايگان مراجعه كنند. اما چند مشكل در اين راه وجود دارد: يكي اينكه اكثر اين ميزبان‌هاي رايگان، خدمات خوبي ارائه نمي‌دهند يا خيلي زود از دور خارج مي‌شوند و خدمات خود را منوط به پرداخت پولي از جانب شما مي‌كنند، و يا تبليغات بسياري را روي سايت شما قرار مي‌دهند و اجازه‌ي تبليغات به خود شما را هم نمي‌دهند.

امروز مي‌خواهيم ۷ تا از بهترين ميزبان‌هاي رايگان كه خدمات خوبي دارند را به شما معرفي كنيم:

 


|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: دامین , سایت , میزبان , وبلاگ , پي‌اچ‌پي , هاست , رایگان , وبسایت , free , host , site , weblog , domain ,
تاریخ : 24 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

کاربران معمولا در رابطه با سایت های میزبانی فایل دو حس بیشتر ندارند: یا عاشق این سرویس هستند یا به شدت از ان متنفرند! برخی از سایت های میزبانی فایل واقعا مفید و کاربردی طراحی شده و عمل به اشتراک گذاری فایل ها را حتی ساده تر از ارسال فایل از طریق ایمیل درآورده اند در حالی که برخی دیگر سایتها  به دلیل نمایش بیش از حد پیام های اسپم که به صورت پنجره هایی کوچک در صفحه ظاهر می شوند و وادار کردن کاربران به عضویت عمل ساده آپلود یا دانلود فایل را برای او بیش از حد طاقت فرسا می کنند. به طوری که برخی کاربران از دانلود یا آپلود فایلی در آن سرویس منصرف می شوند. در این مقاله لیستی از برخی از سایت های بزرگ میزبانی فایل را که عمل آپلود کردن و به اشتراک گذاری فایل های مورد نظر شما را به راحتی آب خوردن می سازند خدمت شما دوستان عزیز معرفی می کنیم.

قبل از شروع به معرفی سایت ها به شما عرض می کنیم که اگر می خواهید سرویس مورد علاقه خود در به اشتراک گذاشتن فایل ها به صورت رایگان را معرفی کنید در قسمت نظرات، نظر خود را به ما بگویید. از نظرات شما استقبال می کنیم...

 


|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: Best of the Web , File and Data Sharing , Tools , Web Applications , Web Hosting , سرویس های میزبانی فایل رایگان , میزبانی رایگان فایل , میزبانی رایگان فایل ها ,
تاریخ : 23 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح


 

 


|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: تیم مدیریتی فیس فید , شبكه اجتماعي فيس فيد , شبکه اجتماعی , فيس فيد , معرفي سايت ,
تاریخ : 23 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

آنچه که به تازگی در دنیای مجازی رواج پیدا کرده است و طرفداران خود را دارد، سایت هایی است که برای پیدا کردن زوج مورد علاقه خود، ویژه مجردان درنظر گرفته شده است. در میان این سایت ها ، سایتی متفاوت با قوانینی متفاوت راه اندازی شده است.

 
به گزارش بانکی دات آی آر، سایت " theuglybugball " با هدف آشنا کردن مجردها برای آشنایی و ازدواج رویه ای متفاوت را دنبال کرده است و در چندی خطی از معرفی سایت خود چنین نوشته است:

....

 


|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سایت , متفاوت , برای , همسریابی , عکس , معرفی , وب , وبسایت , اینترنت ,
تاریخ : 21 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

يا شما هم از آن دسته آدم‌هايي هستيد كه هر روز اسم خودشان را روي گوگل جستجو مي‌كنند؟ آيا علاقه داريد بدانيد چه اطلاعاتي، چه عكس‌هايي، چه خبرهايي و كلاً چه چيزهايي در مورد اشخاص مختلف در اينترنت، وبلاگ‌ها، شبكه‌هاي اجتماعي مختلف مانند فيس‌بوك، توييتر، فرندفيد و جاهاي ديگر وجود دارد؟... 


|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: موتور , برای , جستجو , اطلاعات , اشخاص , در , اینترنت ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .